Formularz zgłoszenia sprzętu
do naprawy serwisowej

Przed wysłaniem sprzętu do serwisu klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza zgłoszenia serwisowego znajdującego się poniżej. Po otrzymaniu zgłoszenia serwisowego od klienta, serwis odsyła potwierdzone zgłoszenie wraz z nadanym numerem RMA, który jest ważny przez 7 dni.

Klient zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt, odpowiednio zabezpieczonego na czas transportu, sprzętu do siedziby serwisu podanego w mailu zgłoszeniowym

Na opakowaniu należy w widocznym miejscu umieścić numer RMA nadany przez serwis.

UWAGA: Serwis nie przyjmuje przesyłek bez nadanego numeru RMA!

W przypadku reklamacji gwarancyjnych zgłaszany sprzęt powinien być dostarczony do siedziby serwisu w kompletnym, oryginalnym, fabrycznym opakowaniu. Jest to warunek konieczny do zakwalifikowania sprzętu do naprawy gwarancyjnej. Razem ze sprzętem Nabywca powinien dostarczyć:

  • kartę gwarancyjną (z datą sprzedaży, pieczęcią firmową Sprzedawcy oraz podpisami wystawiającego gwarancję i nabywcy),
  • kopię faktury zakupu,
  • opis uszkodzenia.

W przypadku braku ww. dokumentacji lub fabrycznego opakowania serwisant ma prawo odmówić bezpłatnej wymiany uszkodzonego elementu na pełnosprawny.